Tillbaka till Klubben

Ny medlem eller gammal medlem men med ändrat medlemskap –
har Golf-ID

Är du tidigare medlem i annan klubb och vill bli medlem i Granöbygdens GK eller om du redan är medlem i
i vår klubb, men har flyttat eller börjat studera, och vill ha en annan typ av medlemskap i klubben gör så här:

Skicka ett mail till klubben, kansliet@granobygdensgk.se . Skriv om ditt ärende.
Uppge Golf-ID, personnummer, namn, adress, telefonnummer och mailadress (för att kassören skall kunna kolla/lägga in aktuella uppgifter i GIT).

När kassören åtgärdat ditt ärende och tilldelat avgift för medlemskap/eller ny typ av medlemskap i Granöbygdens GK, (tilldelad avgift avser medlems- och spelavgift) då får du ett meddelande om att avgiften är tilldelad.

Nu kan du logga in på Min Golf. Under obetalda avgifter där ser du nu din avgift och kan välja betalsätt. Då betalning är registrerad är du aktiverad och klar att spela. Du kan också ta ut ett kvitto för betald spelavgift för att lämna in till arbetsgivaren för friskvårdsavdrag.

För att ta reda på hur du går till väga för att betala årsavgiften. Titta på instruktionsfilmen nedan:

Instruktionsfilm – Betala årsavgift Min Golf

Är du medlem i kategori 1 eller 2 ( se avgifter här) finns även en banvårdsavgift.

Denna avgift åläggs medlemmar som inte deltar på någon av årets arbetsdagar som vi ordnar på golfklubben. Varje arbetsdag aviseras på hemsidan och på facebook inför varje planerat tillfälle. Banvårdsavgiften faktureras efter säsongens slut med 500:-.

Permalänk till denna artikel: http://www.granobygdensgk.se/?page_id=343