Våra medlemsavgifter för 2013
I våra medlemsavgifter ingår för kategori 1-7:
  • Full spelrätt!
  • Medlemskort i Svenska Golfförbundet om du har godkänt hcp.
  • Prenumeration på tidningen Svensk golf
  • SGF:s spelarförsäkring
  • Rabatt på spel på Lycksele GK /50 kr rabatt/
  • Svenska golfförbundets IT och forskningsavgifter
  • Kallelser till möten och utskick av vår medlemstidning .
  • Rätt att dela upp avgiften med 6 månader räntefritt med Master Card eller American Express. Se mer info här..

Kategori Medlemsavgifter aktuella Banvårdsavgift Insats
1 Senior som betalar insats 5000 kr för boende i Vindels kommun

300 kr

2 Senior som ej betalar insats och bor i Vindelns kommun

300 kr

0 kr
3 Seniorer  boende i Umeå, Robertsfors, Lycksele, Vännäs, Bjurholms och Norsjö kommuner. Inkl full spelrätt på banan!

1500 kr

4 Seniorer boende utanför ovan nämndna kommuner samt juniorer 17-21 år

600 kr

5 Juniorer 11-16år

500 kr

6 Knattar - 10 år

400 kr

7 Student med leg

600 kr

8 Stödmedlem /ej SGF-medlem/

100 kr

0 kr

Vill du snabbt ha klart ditt medlemskap i Svenska golfförbundet - betala då in medlemsavgiften (se nedan) direkt till  vårt konto i Handelsbanken 6269 - 616 523 912. (Betalningar från utlandet: Sviftkod: HANDSESS SE8660000000000616523912) Ange ditt personnummer. Första vardagen efter vi fått din inbetalningen blir ditt medlemskap klart och du kan börja spela! Logga in på min golf www.golf.se. Fyll också i formuläret nedan eller ring in dom!

Svenska golfförbundet sänder ej ut nya medlemskort när man byter klubb. Använd det gamla kortet med lösenordet. Vill man ha ett nytt medlemskort - anmäl detta till vårt kansli.

Betalar du tillbankgiro 5776-8129 tar det några dagar längre. Ange då golfid, namn,adress, telefon, personnummer, hcp på inbetalningskortet . Lämna uppgifter enligt formuläret nedan.

Anm: För medlemmar utomlands tillkommer 300 kr - (eller man kan välja bort tidningen Svensk Golf.

Anm: Insats återbetalas 1 år efter man begärt utträde. Banvårdsavgift återfås året efter genom deltagande i 8 timmars arbetspass.

Ingen inträdesavgift!

FYLL I MEDLEMSFORMULÄRET HÄR

När vi erhållit vidstående uppgifter registreras Ni som medlem i Granöbygdens Golfklubb och får en faktura hemskickad till Er.

När fakturan är betald kommer medlemskapet att aktiveras. Bekräftelse på detta kan Ni se på  "Min golf" på www.golf.se.

Inga hcp-kort och inga bagbrickor

Hcp-kort används inte längre och skickas alltså inte ut. Det enda du numer behöver och använder dig av är ditt Medlemskort (plastkort) och ditt

Golf-ID (medlemsnummer). Har du inget medlemskort kontaktar du oss så gör vi en beställning åt dig från Svenska Golfförbundet.

Välkommen som medlem i Granöbygdens golfklubb - klubben  med "vi-känslan"!

Vi är medlem nr 511 i Svenska Golfförbundet från 1 november 2005.

Åter till Startsidan